DIVANI CARAVEL

Το σημαντικότερο είναι να έχεις καλές σχέσεις με τους συναδέλφους σου. Όταν υπάρχει ευνοικό κλίμα και σωστή επικοινωνία, η οποιαδήποτε δυσκολία μπορεί να ξεπεραστεί. Το θέμα είναι η ψυχολογία που θα έχεις. Εάν δεν είναι καλή, είναι σίγουρο ότι δεν θα αποδόσεις. Αυτό συνήθως συμβαίνει στην αρχή και είναι απόλυτα φυσιολογικό (ως ένα βαθμό). Υπάρχει βέβαια και το ενδεχόμενο να μην αποδίδεις για προσωπικούς λόγους. Τονίζω όμως και πάλι ότι όταν το υπαλληλικό προσωπικό είναι άρτια εκπαιδευμένο μπορείς να ξεπεράσεις οτιδήποτε σε απασχολεί και το πιο σημαντικό: να αποδόσεις στη δουλειά.

Το Ξενοδοχείο (σε συγκεκριμένες περιπτώσεις) είναι οικογενειακή επιχείρηση. Επικρατεί ζεστασιά με όλους τους συναδέλφους και από τη στιγμή που θα εργαστείς εκεί, αισθάνεσαι σαν δικό τους παιδί. Οι προιστάμενοι είναι διαρκώς κοντά σου για να λύσουν οποιαδήποτε απορία σου. Αυτό που μετράει είναι η προθυμία. Πρέπει να είσαι πάντα πρόθυμος να κάνεις ό,τι σου ζητήσουν (στα πλαίσια του ξενοδοχειακού χώρου). Δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να δείχνεις δυσαρεστημένος σ’ αυτό που κάνεις. Στην αρχή θα είναι ελαστικοί, μετά όμως δεν θα σου χαριστούν. Ωστόσο, αν έχεις κάποιο πρόβλημα οφείλεις να το συζητήσεις με κάποιον προιστάμενο ή με τον υπεύθυνο της πρακτικής σου άσκησης όπως πρέπει να συμβαίνει και σε όλα τα Ξενοδοχεία.

Οι εμπειρίες μου ήταν πολλές και χρήσιμες για το τουριστικό επάγγελμα. Οι συνθήκες εργασίας ήταν σε λογικά πλαίσια και με το σωστό προγραμματισμό των προισταμένων, μπορούσα να προσφέρω τις υπηρεσίες μου. Πιστεύω, ότι είναι θέμα θέλησης και επιμονής για να αποδόσεις στον ξενοδοχειακό χώρο ( όπως και σε όλα τα επαγγέλματα). Επικρίσεις και συγκρούσεις υπάρχουν πάντοτε. Από τον ίδιο σου τον εαυτό όμως εξαρτάται σε ποιό βαθμό θέλεις να εργαστείς και να ξεπεράσεις τις καταστάσεις. Στο τέλος, ανταμοίβεσαι και δεν υπάρχει μεγαλύτερη χαρά από αυτή της αναγνώρισης.

Προσωπική εμπειρία από την πρακτική άσκηση στο  Ξενοδοχείο Divani Caravel.

Αθήνα / Απρίλιος – Σεπτέμβριος 2005

Σχολιάστε